czwartek, 4 października 2012

Kosmetyczka Cathedralna

       Jesień za oknem. To moja ulubiona pora roku - pełno owoców, mgły, zimno w nocy i ciepło w dzień, deszcz. Nic tylko siedzieć na werandzie i wieczorne szycie popijać waniliowym cappuccino. 
        Prezentuję kolejną kosmetyczkę w technice cathedral - tym razem granat i beż. Oczywiście tafta.




        Ciekawą udało mi się zrobić podszewkę: bawełnę w stokrotki przykryłam przezroczystą firanką w paseczki. Efekt cudny:)



       Już jakiś czas temu wygrałam candy u Debuko, co mnie niezwykle ucieszyło - dziękuję jeszcze raz! 
     Wszystkim, którzy tu cierpliwie zaglądają bardzo dziękuję i przepraszam, że tak mało prac publikuję. Bardzo mnie cieszą wszystkie komentarze - pozdrawiam każdego cieplutko:):):)

1 komentarz:

  1. PG88 เว็บตรงสล็อตออนไลน์ PG SLOT สล็อตออนไลน์ได้กลายเป็นทางเลือกที่ยิ่งใหญ่และน่าสนใจสำหรับนักพนันในยุคปัจจุบัน PG การเล่นสล็อตผ่านทางอินเทอร์เน็ตนั้นสะดวกสบายและเข้าถึงได้ทุกที่ทุกเวลา

    OdpowiedzUsuń