poniedziałek, 29 października 2012

Kajet "Bag End"

          Prezent ślubny dla przyjaciół. Jest to praca zbiorowa moja i Maryszy. Ja szyłam okładkę z tafty, Marysza wszyła kartki (wyszło 200). 


              Inspiracją dla okładki był Bag End (z "Władcy Pierścieniu" J. R. R. Tolkiena), o którym to marzą moi przyjaciele. Jest to dom, a właściwie rodzaj nory wydrążonej w pagórku, z okrągłymi zielonymi drzwiami i oknami. Przód, to Bag End za dnia, tył to Bag End nocą.
,

             Wszystkie elementy po za drzwiami były haftowane ręcznie - okiennice, zawiasy, klamka na drzwiach, księżyc, gwiazdy i słońce. Ciekawe jest słoneczko: promienie zrobiłam z postrzępionych końców tafty. 


Pozdrawiam cieplutko w tę wczesną zimę!

4 komentarze:

  1. wyszlo genialnie :) na zywo wyglada notes duzo lepiej - twoja okladka zapiera dech w piersiach! jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowa okładka :)
    zapraszam do mnie po nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że już Ci to mówiłem w realu, ale tu też powiem, żeby wszyscy wiedzieli: piękne są wszystkie Twoje rzeczy ze skrawków materiału uszyte! Żonko moja, masz talent w łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest naprawdę świetny i bardzo miło jest czytać i uzyskiwać informacje.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń